close

●*【線上試聽‧請支持正版】*●

【無法開啟時.用滑鼠右鍵.點內容.確定】

 

 

How do I live   Trisha Yearwood

我怎麼活下去   崔夏宜爾伍

 

How do I get through one night without you

我該如何度過沒有你的夜

If I had to live without you

如果我必須沒有你而活下去

What kind of life would that be

那會是什麼樣的人生

Oh and I, I need you in my arms

我需要你在我懷裡

Need your hold

需要你的擁抱

You、re my world, my heart, my soul

你是我的世界、我的心、我的靈魂

If you ever leave

如果你離去

Baby you would take away

寶貝,你將帶走

everything good in my life

我生命中美好的一切

Without you there、d be no sun in my sky

失去你,我的天空將沒有太陽

There would be no love in my life

我的人生再也沒有愛

There、d be no world left for me

我將失去全世界

And I, baby I don、t know what I would do

寶貝,我不曉得我還能做什麼

I、d be lost if I lost you

失去你,我將迷失自我

If you ever leave

如果你離去

Baby, you would take away

寶貝,你將帶走

everything real in my life

我生命中真實的一切

And tell me now

告訴我

How do I live without you

失去你,我怎麼活下去

I want to know

我想知道

How do I breathe without you

失去你,我怎麼呼吸

If you ever go

如果你真的要走

How do I ever, ever survive

我怎麼活的下去

How do I, how do I , oh how do I live

我怎能…怎能活下去

If you ever leave

如果你離去

Baby you would take away

寶貝,你將帶走

everything need you in me

我需要的一切

Baby 、cause you know

寶貝,因為你明白

That you、re everything good in my life

你是我生命中美好的一切

空中監獄主題曲( How do I live 我怎麼活下去)

 

 
 

珍珠港電影主題曲(There you、ll be你永遠都在)

新里見八犬傳主題曲(Satomi hakken-den)

美國最後處女主題曲(Just once  僅此一次)

第六感生死戀主題曲(Unchained melody)

 &ar=1&as=1為循環自動播放

&ar=1&as=0為循環手動播放

&ar=0&as=0為不循環手動播放

*重新編輯時語法會失效~需重新貼製*



引用:http://tw.myblog.yahoo.com/xxcoolxx-571005/article?mid=20760&prev=26178&l=f&fid=42

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    李長津 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()